onsdag den 9. december 2009

Sidneylise

I tirsdags var jeg ude og tage nogle billeder af to skønne piger, som har en modeblog ved navn Sidneylise. Jeg prøvede at begrænse mig selv rent udstyrsmæssigt, så jeg brugte et Nikon D700 med et 50 mm f/1.8 og intet andet. Alt lys er også udelukkende naturligt. For det meste brugte jeg blænde 1.8 på billederne. Enkelte har lavere blænde. Alle billederne er efterbehandlet og konverteret til sort/hvid, samt har fået vignettering og en smule split toning (varme highlights, kolde shadows).

Tryk på billedet for at komme til galleriet.



God jul!

4 kommentarer:

  1. Super lækre billeder!!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Alexander

    Faldt over din blog via sidneylise.com (via Twitter :-) og ville lige rose dit rigtigt flotte photoshoot i det her indlæg!!

    Superlækkert og stilrent.

    De bedste hilsner
    Thomas Silberg
    www.boligblogger.dk

    SvarSlet
  3. Tak skal du have, Thomas. Dejligt at se, at jeg får besøgende gennem de to tøser. :)

    SvarSlet