lørdag den 23. januar 2010

Portrætprojekt

Jeg har for nylig påbegyndt et projekt. Nærmere betegnet et portrætprojekt! Det går i al sin enkelthed ud på, at jeg vil tage en hulens masse portrætter. Jeg vil skyde familie, venner, bekendte, og hvad der nu ellers kommer min vej.

Portrætterne skal have en rød tråd. De skal kunne kædes sammen. Derfor er jeg nødt til at tage dem med det samme lys, sat op på den samme måde. Hver gang.

Billederne skal være tidsløse, kunstneriske og realistiske. Den efterbehandling jeg giver dem, tilføjer stemning til helheden af billedet. Jeg ønsker ikke at ændre detaljer i billedet eller på anden måde manipulere med virkeligheden. Så portrætterne ser ud, som modellerne ser ud i virkeligheden - med min lysopsætning! De første fire portrætter er klar, og jeg har lavet et preview af dem her.


Fortsat god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar