tirsdag den 10. november 2009

Intro

Jeg har hørt, at hvis man samler alle blogs på nettet og regner på det gennemsnitlige antal læsere, ender regnestykket med... ja, 1 læser pr. blog (mon det er bloggeren selv?). Dette gør jo praktisk talt disse blogs til online dagbøger. Eller fiaskoblogs, om man vil. Jeg har to teorier til, hvorfor sådanne blogs aldrig kommer videre. 1: bloggerens liv er ekstremt kedeligt og ikke værd at skrive om, eller 2: bloggeren kan ikke finde ud af at formidle indholdet ordentligt, så bloggen fortjener en plads i læsernes bookmarks.

Mit liv er ikke just en actionfilm, men af og til finder jeg noget, jeg synes er værd at dele med andre. Til tider får jeg formuleret en tanke, der er så genial, at jeg simpelthen er nødt til at fortælle andre om den.

Mit mål med denne blog er at skabe et sted, folk jævnligt besøger, fordi de finder mine indlæg spændende. Jeg gider ikke lave en online dagbog (dagbøger er for piger).

Velkommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar